Veido priežiūra su Bioderma kosmetikos priemonėmis

Kaip ir kiekvieną pavasarį, susirūpinusi savo oda griebiausi ne tik natūralių priemonių (ledo terapija ir naminės veido kaukės), vitamininų (pirmoji dalis ČIA, o kelių dienų bėgyje bus ir antroji), tačiau ieškojau ir kitokių, efektyvesnių kosmetikos priemonių. Taip, aš puikiai žinau, kad pavasario nuvarginta oda visuomet atsigauna gegužę - birželį, tačiau kas nori tris mėnesius vaikščioti pavargusia ir negražia oda? Visgi veidas mūsų etiketė.

Paieškų metu peržiūrėjau visus lietuviškus gamintojus, tačiau žinau, kad natūralesnių priemonių bandymas pavasario metu baigiasi ne itin gerai, tiesiog nematome tinkamo efekto. Todėl lietuviškos nusprendžiau nebandyti, be vasaros ar rudens. Paskui susimąsčiau, kokių kompanijų veido priežiūros priemonės man imponuoja, sukelia smalsumą ir vis noriu išbandyti, bet kažkas stabdo? Galvoje iškilo tik dvi - pirmiausia Vichy, tačiau šitai kompanijai kol kas dar nesu pasiruošusi, nežinau, kokią liniją reiktų rinktis, kokius produktus naudoti ir kas tiktų mano veido odai? Panašiai nutiko ir su kita, Bioderma kompanija - iki šiol niekaip nesuvokiau, kuri kompanijos linija skirta mano tipo odai? Ką turėčiau bandyti bei kaip naudoti? Tačiau iš šitų dviejų kompanijų rinkausi būtent Bioderma, nes mano vyras pastoviai naudoja Biodermos šampūną ir yra patenkintas, o geri atsiliepimai užplūdę internetą tiesiog vilioja bandyti. Jau anksčiau būčiau nusipirkusi kažkurį produktą, bet tas klausimas - ką rinktis? Ir... na, tai nėra pigi kosmetika, tad nusprendžiau pirmiausia parašyti Bioderma atstovams, paprašyti konsultacijos, ir jei įmanoma - kelių priemonių mėginių. Kadangi rašau šitą įrašą, tikriausiai suprantate, kad buvau pakonsultuota, mėginukus gavau ir noriu šiek tiek papasakoti, kaip mano veido odą siūlo prižiūrėti Bioderma kompanija.

"Jeigu uždarysi duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų."
R. Tagorė



Pirmiausia, kaip jau minėjau, apsilankiau Bioderma puslapyje ir parašiau jiems laišką, apibūdinusi savo odos problemą ir kartu paprašiau kelių mėginių, jei tai įmanoma. Jei trumpai, tuo metu kai rašiau, mano veido oda buvo išsausėjusi, papilkėjusi, pavargusi,matomos besiformuojančios raukšlės ir padidėjusios poros, kurios nosies srityje bei virš antakių buvo linkusios stipriai kimštis ir taip susiformuodavo keli didžiuliai giluminiai spuogai. Paminėjau ir savo odos tipą, kuris yra normali/ sausa, amžių bei kitas detales, kad mane konsultuojantis asmuo galėtų geriau įvertinti odos poreikius ir padėti išsirinkti kompanijos produkciją. Neilgai trukus gavau atsakymą:

"Higienai naudokite Sensibio H2O valomąjį vandenį, jis Jums pakeis muilą, prausiklį, toniką, pienelį ir akių makiažo valiklį. Šio vandens pagrindą sudaro micelės, kurios ne tik švelniai valo, bet ir drėkina odą. Šis micelinis vanduo ramina odą, yra nepriekaištingai toleruojamas odos ir akių.

Ant švariai nuvalytos odos tose vietose kur yra inkštirų, tepkite kremą Sébium Global. Šis kremas veikia į aknės susidarymo priežastis: reguliuoja riebalų gamybą, atstato riebalų kokybę artimą sveikai odai, neleidžia daugintis bakterijoms ir sustorėti bei užkimšti poras viršutiniam odos sluoksniui. Tuo pačiu jis drėkina ir ramina uždegimą.  Naudokite nakčiai.

Jeigu oda sausėja, nepamirškite jos drėkinti. Rytais galite naudoti kompensuojamąjį drėkinamąjį kremą riebiai, mišriai odai – Sébium Hydra.  Šis kremas biologiškai kompensuoja drėgmės netekimą, oda atgauna komfortą ir švytėjimą. Taip pat kremas malšina paraudimus ir ramina odą. Jį naudokite ryte, o Sébium Global – vakare. Vienas kovos stipriai su akne, o  kitas – su drėgmės netekimu ir tuo pačiu palaikys pirmojo veikimą.

Hydrabio Creme kremas, skirtas sausai ar labai sausai dehidratavusiai odai, kuris atkuria natūralų odos drėkinimą, kuomet biologiškai paskatinima vandens cirkuliacija giliuosiuose odos sluoksniuose. Šis kremas turi švelnų kvapą, yra skirtas sausesnei dehidratavusiai odai. Pabandykite abu šiuo kremus ir pažiūrėkite kuris pagal konsistenciją Jums tinka geriau."

O po kelių dienų ir mėginėlius su paminėtais produktais. Kviečiu paskaityti, kaip kiekvienas jų tiko mano odai ir ką apie juos manau. 


Pirmiausia, kaip ir siūloma, BIODERMA "Sensibio H2O" micelinį vandenį naudojau kaip prausiklį, toniką ir makiažo valiklį. Šita priemonė yra nuostabi, ir aš jau seniau buvau įsitikinusi jos efektyvumu: ne tik puikiai valo visą makiažą ir ne šiaip, o labai kruopščiai valo. Po valymo oda būna visiškai švari, visi nešvarumai pakelti nuo odos, makiažo (taip, net ir tušo) likučių nebelieka ant odos. Kartu pastebiu, kaip mano odą priemonė veikia kaip tonikas - oda po valymo tonizuota, atgaivinta, dailesnė. Micelinis vanduo nepalieka jokio lipnumo, jokios nemalonios plėvelės. Tai vienintelis iš visų bandytų micelinių vandenų, kurių po naudojimo nebesinori nuplauti vandeniu.
Šitą priemonę vertinu labai palankiai, ir galiu tik patvirtinti, jog kartotina, mylima ir itin kokybiška priemonė, kuri tiks tikriausiai visiems odos tipams.
Kaina: 100 ml - 7,10 EUR


BIODERMA "Sebium Global" intensyvaus poveikio kremas nuo spuogų. 
Naikina visų tipų spuogus ir inkštirus. Atkuria odos riebalų (sebumo) kokybę, artimą sveikai odai. Taip sumažina spuogų bei inkštirų kiekį dėl naujausiais moksliniais atradimais grįsto unikalus patentuoto „Bakuchiol“ ir „Fluidactiv®“ komplekso. Sumažina perteklinę odos riebalų (sebumo) gamybą. Ramina ir mažina uždegimą. Lygina odą, darydamas ją švelnią ir švarią. Oda atgauna savo natūralią pusiausvyrą.

Kadangi pavasario metu man kimšosi poros ir spuogai vis iškildavo tose pačiose, labiausiai besikemšančiose vietoje: virš antakio ir nosies srityje. Jeigu turite riebią odą, šitas kremas tikriausiai būtų tinkamas naudoti visam veidui, tačiau kadangi mano oda sausoka, aš jį tepiau tik ten, kur kildavo spuogai ir kur kimštadvosi poros - jokiu būdu ne visam veidui. Pasitepusi vis jaučiau vėsą, kurią pakeisdavo silpnas tempimas, tad manau, jog kremas pasausina odą. Nežinau, kas yra šio lengvo kremo sudėtyje, tačiau spuogus jis veikia fantastiškai: po nakties spuogai jau gerokai mažesni, o maniškiai per porą dienų visiškai išnyksta. Paauglystėje išbandžiau milijoną priemonių nuo spuogų, tačiau jos tik iki vizualiai matomo sausumo išdžiovindavo mano odą arba iš viso neveikdavo. Jeigu tik būčiau žinojusi, kad tokios priemonės egzistuoja! Puikus rezultatas ir nuostabus kremas spuogams gydyti ir mažinti užsikimšimą, tad užkirsti kelią spuogų atsiradimui. Man patiko, tačiau... ne tiek kad pirkčiau - galbūt sekantį pavasarį, jei problemos vėl pasikartos? Nes šiuo metu mano spuogų kaip nebūta, oda nebesikemša ir manau mano odos tipui spuogų klausimas būna itin retas, todėl invertuoti į tokią priemonę man nebūtų racionalu
Kaina: 30 ml - 15,98 EUR


BIODERMA "Sebium Hydra" drėkinantis ir odą raminantis kremas nuo vaistų ar kitų aplinkos veiksnių išsausėjusiai, spuoguotai odai. 
Bet kokio tipo oda, įskaitant ir į spuogus linkusią, riebią odą, reikalauja drėgmės, nors  jos išsausėjimas ar sudirgimas gali būti laikinas, atsiradęs dėl gydymo vaistais, streso ar kitų išorinių veiksnių. Sébium Hydra specialiai sukurtas tam, kad biologiškai kompensuotų drėgmės netekimą. Drėkinamieji (glicerinas) ir atkuriamieji (keramidai) aktyvieji ingredientai slopina pleiskanojimo procesą ir sumažina tempimo pojūtį. Oda atgaivinama, atgauna komfortą ir sveiką švytėjimą. Veiksmingi raminamieji aktyvieji ingredientai (enoksolonas, alantoinas) malšina paraudimą ir ramina odą. Sudėtyje esantis patentuotas natūralus D.A.F. kompleksas padidina odos toleranciją, todėl kremas tinka ir jautriausiai odai. Sébium Hydra sudėtyje esantis išskirtinis patentuotas Fluidactiv™ kompleksas biologiškai reguliuoja odos riebalų sudėtį, tokiu būdu apsaugodamas poras nuo užsikimšimo ir neleisdamas formuotis inkštirams. 

Veido kremas, kurio niekad gyvenime nebūčiau pirkusi ir net nepagalvočiau apie įsigijimą - juk žalioji linija skirta riebiai/ mišriai odai ir dar suoguotai, o maniškė sausa. Todėl gana skeptiškai žiūrėjau į kremo mėginuką ir buvo gana nedrąsu bandyti, tačiau... jis man tiko! Pati buvau apstulbusi, kokios lengvos tekstūros kremas, kaip suteikia odai malonų komforto jausmą, kaip gerai drėkina, oda atrodo puikiai. Beveik idealiai tinka, tačiau, mano odai trūko maitinimo - šitas kremukas būtent maitinimo neturi, todėl po kelių dienų naudojimo, nors ir jutau malonų drėgmės ir subalansuotos odos pojūtį, bet man žiauriai trūko to riebesnio kremo ir pamaitintos odos pojūčio. Manau puikiai tiktų vasaros metu, kai reikia lengvo kaip pūkas kremo ant veiduko odos ir riebesnės konsistencijos tepti nesinori, o va žiemai, pavasariui ar rudeniui su šituo kremu nea, nepakaktų. Nors ne idealiai, tačiau patiko.
Kaina: 40 ml apie 12,49 EUR


BIODERMA "Hydrabio Creme" drėkinamasis kremas dehidratuotai, sausai odai. 
Gausios konsistencijos drėkinamasis kremas dehidratuotai sausai, labai sausai odai. Sugrąžina drėgmę ir švytėjimą odai vienu potėpiu. Veido odą veikia aplinkos faktoriai – saulė, šaltis ir kt., tai lemia odos išsausėjimą, dėl kurio jaučiamas diskomfortas bei tempimo jausmas.  Pamažu oda praranda skaistumą, atrodo papilkėjusi. Pačios odos struktūra įkvėpė laboratoriją sukurti biomimetinę, t. y odos struktūrai artimą, emulsiją, leidžiančią „Aquagenium“ patente esantiems aktyviesiems ingredientams veikti efektyviau: vandens cirkuliacija skatinama giliuosiuose epidermio sluoksniuose. Rezultatas – oda ilgam išlieka sudrėkinta ir skaisti. Vitaminas E apsaugo odą nuo oksidacijos streso, kuris daro įtaką priešlaikiniam senėjimui.

Šitas kremas mano odai tiko labiausiai, tikriausiai todėl, kad yra riebiausias ir maitina odą. Tačiau palyginus su kitų kompanijų riebiais kremais jis visitiek atrodė pakankamai lengvos konsisitencijos ir neapsunkino odos, įsigėrė itin greitai ir bene iš karto maitino, drėkino, oda įgavo gražų atspalvį ir tapo tolygi, skaisti, daili. Kompanijos konsultantė sakė, kad man veido kremą reiktų rinktis tarp 'Sebium Hydra' ir 'Hydrabio Creme' bei žiūrėti, kurio konsistencija mano odai tinka labiau. Tai va, pabandžiusi pusę veido dengti vienu, kitą pusę kitu kremu, matau ir jaučiu, kad geresnį efektą išgaunu sausai odai skirtu veido kremu.
Kaina: 50 ml - 21,99 EUR


Aš manau, jog Bioderma priemonės nuostabios - jei atvirai - jos visiškai sutvarkė mano odą per savaitę naudojimo: Avon kremas išsausino iki pleiskanojimo, nuo jo išbėrė - 'Sebium global' ir 'Hydrabio Creme' sutvarkė problemą. Nuo ankstyvo pavasario mano oda stipriai kimšdavosi - 'Sebium Hydra' neleido poroms kimštis ir kartu drėkino odą. Apie mėgstamą micelinį vandenuką antrą kartą man atrodo pasakoti nebereikia? Puikios priemonės, tačiau visgi, galvoju apie 'Hydrabio Creme' kremo įsigijimą - man jis tiko labiausiai ir mano oda patogiausiai jautėsi būtent su šiuo kremu. Visiškai be priekaištų! Hmm... aš vis dar gyvenu susisižavėjimo emocijomis. Ir taip, aš žinojau, kad kompanijos produkcija gera - jau minėjau, kad mano vyras turi riebius plaukus ir stambiomis pleiskanomis pleiskanojančią, sausą galvos odą. Vienintelė priemonė, kuri pagerino būklę buvo šampūnas iš Biodermos. Patikėkit, per 7 metus aš vis pirkau ir pirkau vyrui kokį milijoną priemonių, skirtų problemai įveikti ir dauguma jų tik paaštrindavo galvos odos problemas.

Ir dar, labai labai džiaugiuosi, jog Bioderma kompanija suinteresuota ne tik parduoti produktus, tačiau ir pakonsultuoti esant problemoms, nežinant ką daryti ir ką rinktis. Visoms būna dienų, kai nebežinai ką daryti su veido oda ir ko besigriebti. O šauniausia, kad kompanijos produktus galima išbandyti paprašius dominančių gaminių mėginukų - na realiai, kiek kompanijų turi iš tiesų veikiančią mėginių sistemą, kuri prieinama kiekvienam? Tad šaunu gauti mėginius, kurių pakaks susidaryti nuomonei ir suvokti - patinka jums ar visgi ne. 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai