GILLETTE "Satin Care" skutimosi gelis "Radiant Apricot"

Jau senai esu atradusi mėgstamus būdus kūno plaukeliams šalinti, ir kur jau kur, bet čia aš nebeeksperimentuoju ir nebeieškau nieko naujo. Bet jau pastaruoju metu. Tačiau visai viliojo išbandyti skutimosi putas ar gelį, nors ir neturėjau labai didelio stimulo. Tik kai vyras pasakė, metąs lauk savo skutimosi peiliukus, nusprendžiau juos pasiimti ir įsigyti skutimosi putas - puiki proga išbandyti! Naudoju jau kuris laikas, tiesa, toli gražu ne visam kūnui, tad metas trumpai nuomonei.

"Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, neapkenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti."
F. Fenelonas


Produktas: GILLETTE "Satin Care" skutimosi gelis "Radiant Apricot"
Gamintojas: "Procter & Gamble". Pagaminta Didžiojoje Britanijoje
Paskirtis: šalinti nepageidaujamus kūno plaukelius
Labiausiai patiko: tobula konsistencija
Labiausiai nepatiko: galbūt galima ieškoti priekabių sudėtinėse dalyse
Tūris: 200 ml
Kaina*: 5,09 EUR
Kur galima įsigyti: prekybos centrų kosmetikos skyriuose, kosmetikos parduotuvėse, vaistinėse. Aš pirkau pigu.lt
Įvertinimas: 5/5

Ką žada gamintojas: Turėkite spindinčias kojas ir glotnų skutimą su Satin Care Radian Apricot skutimosi geliu. Formulės sudėtyje esantis abrikosų aliejus užtikrina lengvą skustuvo slydimą oda. Padeda apsisaugoti nuo įsipjovimų. Oda taps švelni ir glotni. Kvepės kibirkščiuojančiais sultingų persikų ir nektarinų kvapais. Siekiant ypatingai lygios odos, palaikykite 2- 3 minutes kojų plaukelius po šiltu vandeniu, tuomet tepkite Satin Care skutimosi gelį ir skuskite.


Pirmiausia pradėkime nuo kelių sakinių apie pakuotę. Skutimosi gelis sudėtas metaliniame flakonėlyje, primenančiame plaukų lakus, purškiamus dezodorantus ir pan. Tiek kad jis storesnis, ir dozavimo anga kitokia - platesnė skylė geliui išbėgti paspaudus mygtuką. Iš esmės aš linkusi manyti, jog su pakuote viskas kaip ir aišku, tiesa? Galbūt vienas aspektas, kuris mane pritrenkė - aš pirkau pigu.lt internetinėje parduotuvėje ir sulaukiau produkto su man nežinomos kalbos vertimu (gal estų?), priklijuotu vietoj lietuviško - suprask, verskis pats arba lik be instrukcijų, tavo bėdos. Nesu tikra, ar nieko nemaišau, bet ar Lietuvos teritorijoje parduodami produktai neturėtų būti platinami su lietuviška etikete? Žodžiu, tokia pasijutau nesupratusi šiek tiek, kaip, kas ir kodėl?

Kvapas. Kaip ir gamintojo žadėta, kvepia švelniu abrikosų aromatu. Kvapas nėra pernelyg stiprus ar ilgai išliekantis, tačiau malonus.

Konsistencija. Viduje, ir tik išpurškus ant odos priemonė švelniai kreminės spalvos ir gelinės konsisitencijos. Tačiau itin sparčiai keičia spalvą į baltą ir ant odos virsta putomis.


Sudėtis: Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Isopentane, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Isobutane, Sorbitol, Hydroxyethylcellulose, Parfum, PTFE, Prunus Armeniaca Kernel Oil, PEG-90M, PEG-23M, Glycerin, Propylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Sodium Nitrate, Glyoxal, Silica, Polysorbate 60, Hydrolyzed Silk, Disodium Phosphate, Calcium Peroxide, CI 19140, CI 16035.


Poveikis. Viskas kaip ir paprasta: sudrėkinu odą, tepu gelį ant odos, paskirstau putas tolygiai ir be baimės nuskutu. Priemonė apsaugo nuo bet kokių įpjovimų, maloniai drėkina odą ir neleidžia jai sudirgti skutimo metu. Skustuvas nepaprastai lengvai slysta putomis, ir aš be jokių problemų nusiskutu savo kojas, na ir pažastis, bet ne visuomet - šiai sričiai man patogiau naudoti mano pamėgtus Venus skustuvus

Iš esmės putos yra tiesiog tobulos - aš nematau jokių priemonės minusų, gal tik sudėtines dalis, kurių šį kartą plačiau netyrinėsiu. Patogu, greita, efektyvu ir malonu naudoti. Jeigu skutate įprastais peiliukais - drąsiai rekomenduočiau būtent šitas putas/ gelį - man labai patiko. Tik ar pakeis mano įprastus Venus skustuvus? Visgi ne, nemanau. 😊




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai