#20/2016 Kovo mėnesio baigti produktai - Empties.

Kovo mėnesis prabėgo labai greitai ir visai netikėtai... Ir aš net neįsivaizduoju, kodėl mano tuščių pakuočių dėžutė tokia pilna? Kovą aš beveik savaitę nebuvau namie, tačiau visgi, kažkokiu stebuklingu būdu sugebėjau beveik pripildyti dėžutę iki viršaus.

"Pavasaris - tai metas, kai norisi švilpiniuoti iš laimės, net jei tavo batai pilni patižusio purvo"
Doug Larson

Tiesa, šį kartą dauguma pakuočių didesnio dydžio, ir gal todėl atrodo, kad gaminių daug. O gal jų iš tiesų daug? Vasarį tuščių pakuočių buvo nedaug, tikriausiai nedaug jų bus ir balandžio pabaigoje, o kovą šiek tiek tuštiname lentynas ir pabaigti lauk keliauja šie gaminiai, tiksliau jų pakuotės.
Kviečiu panaršyti po kovo mėnesio šiukšlynėlį mano vonios kambaryje...


Atrodo žiema vėl grįžo ir galynėjasi su pavasariu... Pro langą vis matau paeiliui besimainančias sunkias šlapias snaiges, apniukusį dangų, kuriuos, kad ir trumpam keičia pro sunkius debesis išlendantys pavasariški saulės spinduliai. Kova visai bevertė, pavasaris ir šiluma galiausiai vistiek apspardys žiemos šonus, ir ta, supratusi, kad yra nugalėta, paspaudusi uodegą pagaliau visam užleis laiką šiltam ir saulėtam pavasariui... O kol kas galime džiaugtis tik tokiu oru, jei apskritai tokiu oru galima džiaugtis...

Šiandien tradiciškai minime balandžio 1 - Visų melagių dieną! Ar jau spėjote ką nors apgauti? Gal jums kas iškrėtė šmaikštų pokštą? Aš kiekvienais metais laikausi tradicijos ir stengiuosi nuoširdžiai ir nekaltai pameluoti bent vienam žmogui, tačiau šiemet kažkodėl meluoti nesinori... Papasakokite, kokius pokštus iškrėtėte artimiesiems ir draugams, o gal kažkas jus apgavo taip, kad patikėjote?

Kūno priežiūra

Labai labai patikusi dušo želė iki paskutinio jos lašelio. Iškrapčiau kiek tik įmanoma, išpurčiau ir pirštu (atidariusi pakuotės dangtelį) iššluosčiau kiekvieną, rankomis pasiekiamą pakuotės milimetrą... Kvapas nuotabus, odai suteikia ne tik švaros, bet ir spindinčios drėgmės. Maloniai nuteikia prausiantis... Nežinau, kas man gali nepatikti šiame gaminyje? Tobulas...
VERDIKTAS: mielai kartotina

Tobulas aliejus, gražinantis kūno odą, drėkinantis ir naikinantis išsausėjusios odos plotus. Maloniai kvepia, greitai susigeria į odą ir iš karto suteikia vizualiai matomą efektą. Noriu pilnos pakuotės!
Vietoj jo: ELDENA "Beauty Oil" kūno aliejus
VERDIKTAS: mielai kartotinas, įtrauktas į norus

Dar vienas, visiškai tobulas dalykėlis kūno priežiūrai iš kovo mėnesio. Man labai gaila, kad Sanctuary SPA kosmetikos priemonių negalima pirkti tiesiogiai Lietuvoje... Labai tikiuosi, kad greitu laiku kompanijos gaminiais pradės prekiauti kuris iš elektroninių parduotuvių ar kosmetikos parduotuvių ir aš be vargo galėsiu jos įsigyti ir Lietuvoje. O jei apie šveitiklį: tobulo grubumo šveitimas, tobulas drėkinimas, tobulas kvapas...
VERDIKTAS: mielai kartotinas

Man žiauriai patiko vonios putų kvapas, tačiau, kaip mane pataisė skaitytoja Monika, jis iš tiesų neturi stipraus putojimo efekto. Nors iš kitos pusės, beveik natūralios sudėties gaminys ir neturi labai stipriai putoti... Žinoma, dar labai gaila, kad galioja vos 3 mėnesius nuo atidarymo dienos, tad labai džiaugiuosi, kad vienu kartu nepradariau abiejų Kneipp priemonių voniai vienu metu, nes tikrai nebūčiau spėjusi sunaudoti. Tikriausiai įspūdingiausias priemonėje yra malonus greipfrutų aromatas, tačiau jei nesate dėl jo išprotėjusi, tuomet, galimas daiktas ir putos labai nesužavės.
Vietoj jų: voniai dar turiu KNEIPP drėkinamojo aliejus voniai "Grožio paslaptis" pilną, neatidarytą pakuotę
VERDIKTAS: kartočiau

Kūno priežiūra II: intymiai higienai

Visai nebloga priemonė intymiai higienai, nors sudėtinėse dalyse yra ingredientų, kurių nenorėčiau matyti tokiuose gaminiuose. Šiaip švelniai prausė, neerzino, nedirgino. Manau trumpalaikiam naudojimui prausiklis visai tinkamas variantas. 
VERDIKTAS: kartočiau

O šitą intymios higienos prausiklį naudojau be jokios baimės: jo sudėtyje nėra jokių nereikalingų priedų, nenaudojamos dažomosios medžiagos ir kvapai. Prausiklis tinkamas naudoti tiek jautriai odai, tiek moterims, tiek vaikams, tiek nėščiosioms, tiek pagimdžiusioms. Labai gera sudėtis neleidžia abejoti priemonės veiksmingumu ir saugumu. Aš galvoju apie pilną šio prausiklio pakuotę, kai tik pabaigsiu šiuo metu turimą iš Gentle Day.

Vaikiška kosmetika ir higiena

Mano kūdikis per porą savo gyvenimo savaičių sunaudojo net du pokus drėgnų servetėlių. Iš tiesų, šia priemone labai patogu ir labai saugu nuvalyti dar jautrią ir labai gležną kūdikio odelę tarp prausimų. Nors veiduko šiomis servetėlėmis tikrai nevalyčiau, nes ne visos sudedamosios dalys visiškai saugios ir visiškai be priekaištų, tačiau tai kol kas tobulai geros servetėlės - pradėjome naudoti jau trečią pakelį.
Vietoj jų: toks pat pakelis drėgnų servetėlių
VERDIKTAS: be baimės kartotinos

Jaunam ir šviežiam savo naujagimiui sunaudojau jau visą antiseptinio odos tirpalo pakuotę prižiūrėti bambai ir jai gydyti. Jau pasakojau jums apie šią priemonę, o kol kas, kol bambytė dar nevisai užgijusi, naudoju antrą tokią pat pakuotę savo mažiukui.
Vietoj jo: tokia pat Oktisepto pakuotė
VERDIKTAS: kol kas mielai naudojama bambai gydyti, nebaigta pakuotė puikiai tiks ir smulkioms žaizdelėms prižiūrėti.

10. MESOFT 10x10 cm tvarsčiai, pakuotėje 5 vnt.
Tokius tvarsčius aš susikarpydavau į mažiukus gabalėlius. Iš vieno tvarsčio pasidarydavau 8 gabalėlius ir po du plonyčius padelius naudojau bambai valyti kartu su Oktiseptu. Tai šitų mes sunaudojom 3 pakuotes. Ir tikriausiai jau nebereikės. Aš iš pradžių jums galvojau nerodyti šios priemonės, bet tegul būna, gal kam pravers. 
Vietoj jų: medvilnės padeliai
VERDIKTAS: kartotinas smulkioms ir jautrioms kūno vietoms, prie kurių reikia geresnio priėjimo, negu gali duoti medvilnės padeliai.

Burnos higiena

Švelniai valanti dantų pasta ir labai įdomus priemonės skonis. Ir nors valant dantis man labai trūko ilgiau išliekančios gaivos, tačiau smagu žinoti, kad dantis valau su ekologiška, gerokai saugesne dantų pasta mano burnos ertmei.
VERDIKTAS: kartotina

Kojų priežiūra ir kūno priežiūros pamirštukas

Šiek tiek riebesnis pėdų kremas su natūralia sudėtimi man buvo tikras išsigelbėjimas paskutinėmis nėštumo dienomis ir po gimdymo, kai kojos niekaip nenorėjo nors truputį atsileisti nuo baisaus sutinimo. Kas vakarą jas mirkiau ir tepiau šiuo kremu, kartu su pėdų masažu, todėl praėjus savaitei po šeimos pagausėjimo mano pėdos galiausiai susileido ir atgavo pradines formas. Nežinau, kiek įtakos turėjo šis kremas, bet tikiu, kad būtent jis, kartu su vandens vonelėmis man pagelbėjo. Priemone labai skalsi, tačiau ją baigiau pakankamai greitai, nenuostabu, naudojant beveik mėnesį kiekvieną dieną... Nerealiai patinka, apskritai, Alverde mano labai jau mylima kompanija.
VERDIKTAS: mielai kartotinas

Aš nežinau kaip apibūdinti šį gaminį: jeigu nekalbtumėm apie kainą, tai žinokite tikrai nevertas bandyti, per silpnas šveitimo efektas ir per daug baltos spalvos masės. O jei atsimintumėme, kad priemonė kainuoja centus, ir vertintumėm kainą ir kokybę, tai visai neprasta priemonė, verta išbandyti. Tik tiek, kad baigiasi greitai...
VERDIKTAS: gal ir kartotinas produktas

Dar viena priemonė, kurią man įvertinti gana sunku: iš pradžių atrodė, kad tai visai ne šveitiklis ir net ne dušo želė ir iš viso, neaiškios paskirties gaminys. Šveitimas priemonės minimalus, tinkamiausias, kai odai nesinori sunkaus ir grubaus masažavimo. Keista, bet netgi po tokio švelnaus poveikio oda vizualiai atrodo geriau ir gražiau, ir iš tiesų pavalyta.
VERDIKTAS: tikriausiai kartotinas, bet rinkoje turime tiek daug šveitiklių, kad man smalsau išbandyti vis kitokius

Rankų priežiūra

Superinė priemonė suskeldėjusiai, pažeistai, sudirgusiai ir išsausėjusiai rankų odai. Kremas tobulai atkuria odos švelnumą, gydo sudirgimą, minkština ir giliai maitina rankas. Tobulas kremas, kai rankų oda paveikta rudens ir žiemos šalčių, vėjo ar vandens. Na bet jau kvapelis... dažniau naudojant kremą kvapas mane ima erzinti... Erzina ir mano vyrą, mano katiną ir mano naujagimį. Iš dalies džiaugiuosi, kad baigiau, manau pakaktų šaltąjam laikui įsigyti ir mažesnę 30 ml pakuotę, nes ši man buvo per didelė. O šiaip, labai noriu surasti kokią nors šio kremo alternatyvą, su tokiu pačiu poveikiu, bet ne tokiu erzinančiu kanapių kvapu.
VERDIKTAS: norėčiau tik dėl kvapo sakyti, kad nekartotinas, bet kol neradau tokios pat efektyvios priemonės šaltąjam metų laikui, tai sakau, kad kremas kartotinas, tik mažesnėje pakuotėje

Nepatiko... ir nepatiko visą naudojimo laiką... Gal ir visai neblogas kremas, kurį tikrai galima naudoti, tačiau aš su juo niekaip nesusidraugauju: pradžioje man nepatiko efektas, viduryje - ilgas susigėrimo laikas, o galiausiai ir sunkiai pasispaudžianti pakuotė. Su pakuote iš viso užsikankinau: pabaigoje spaudžiant kremą jis bėgo pro įvairias suskilinėjusios pakuotės vietas. Košmaras... pabaigti pakuotę sugebėjau tik tūbelių spaustukų dėka. Kaip, tik savo rankomis išspausti priemonę aš neįsivaizduoju, tikrai ne gležnoms moters rankoms.
VERDIKTAS: deja, nekartotinas, per daug vargo su pakuote

Man labai patiko muilas: švelniai prausia, nesausina, konsistencija taupi ir maloni odai, kiekis didelis, o kaina maža. Jei ieškote nebrangaus ir pakankamai kokybiško muilo, šį galiu drąsiai rekomenduoti.
VERDIKTAS: mielai kartotinas muilas

Kosmetikos smulkmenos, nematomos, bet nuolat reikalingos

18. IPEK "Silky Touch" kosmetiniai medvilnės diskeliai, 120 vnt.
Šitie niekur nebuvo parodyti, nes sunaudojau labai greitai. Kiek pamenu mokėjau 1,09 EUR, tačiau patys diskeliai nelabai patiko. Taip, jie labai lengvai atsiskiria per pusę, bet krašteliai nefiksuoti ir neapsiūti, nesutvirtinti, todėl lengvai ištįžta, ypatingai valant nagų laką. Nelabai, naudoti galima, bet tikrai ne geriausios kokybės priemonė.
Vietoj jų: SUPERDRUG "Softstar" medvilniniai vatos diskeliai, BELLA "Wipping & Cleaning" medvilniniai vatos diskeliai ir CARLI Essentials "Maxi - Pads" dideli ovalo formos diskeliai
VERDIKTAS: tikriausiai nekartočiau

19. CAROLI Essentials "Duo face" kosmetiniai medvilnės diskeliai, 140 vnt.
Šitie diskeliai ženkliai geresnės kokybės, krašteliai taip greitai neišyra, nesutęžta, nesuglemba. 
Vietoj jų: SUPERDRUG "Softstar" medvilniniai vatos diskeliai, BELLA "Wipping & Cleaning" medvilniniai vatos diskeliai ir CARLI Essentials "Maxi - Pads" dideli ovalo formos diskeliai
VERDIKTAS: kartotini

Veido priežiūra I

Aš labai ilgai naudojau šias putas... man atrodo pastoviai, kasdien, nuo rugpjūčio pabaigos ar rugsėjo pradžios ir vis galvojau, na kada jos baigsis. Putos labai skalsios naudoti, švariai ir švelniai prausia veido odą, tik prieš pabaigą, beveik atrodė, kad atsibodo. Ir labai nervino vis dažniau pradedanti strigti pompa... Bet žinokite, baigėsi, ir man jų labai trūksta mano vonios kambaryje ir kasdienėje odos priežiūros rutinoje. Kai tik turėsiu galimybę, reikės užsukti į VIVI nusipirkti naujas.
VERDIKTAS: mielai kartotinos

Tikriausiai mažiausiai matoma veido priežiūros priemonė, kurios man nereikia kasdien, bet panaudoju kelis kartus per savaitę (dažniausiai), o kartais (priklausomai nuo odos poreikių), panaudoju ir kasdien. Kartais atrodo, kad veido toniko man visai nereikia, bet tik pasibaigia, ir aš pasigendu tonizuojančios priemonės savo vonioje, ypatingai po to, kai panaudoju veido kaukes. Natura Siberica veido toniką pastaruoju metu naudojau kasdien, nes odai labai trūko tonizuojančio efekto, o šis, labai neblogai gaivina pavargusią odą ir man atrodo, kad trina papilkėjusios odos spalvą, sugrąžindamas jai natūraliai sveiką išvaizdą.
VERDIKTAS: kartočiau

Kadangi mano veido oda neturi didesnių spalvos netolygumo problemų ar dėmių, aš nepasakyčiau, kad serumas man padarė labai didelį įspūdį. Taip, ji padailino, idealiai suvienodino spalvą, suteikė jai sveikesnį atspalvį. Oda po naudojimo atrodė daug geriau. Visgi, manau, kad man tokios priemonės (su mano odos būkle ir problemomis) tikrai nereikia.
VERDIKTAS: būtent šio serumo aš nekartočiau, nereikalingas mano odos problemoms

Veido priežiūra II

Šitą mėginuką aš gavau kaip tinkamą naujagimio odai, ir man baisu net pagalvoti, kad taip stipriai parfumuota kosmetika siūloma kūdikių odai valyti. Priemonė sudirgino net mano veido odą, ką jau kalbant apie gležną ir apsauginio barjero dar neturinčią naujagimio odelę?
Vietoj jo: kūdikiui prausti ir valyti - paprasčiausias virintas vanduo; man veido odai - MIXA micelinis vanduo
VERDIKTAS: neartotinas

Keista, bet kažkodėl iš kremuko tikėjausi labai nedaug, bet man labai patiko veido odos neapsunkinantis, stiprus drėkinamasis efektas. Noriu išbandyti pilno dydžio pakuotę, šis kremukas mane sudomino.
VERDIKTAS: noriu pilno dydžio pakuotės

Žinokite, kad ir valiau veido odą tik mėginiu, bet man paliko visai neblogą įspūdį: odą valo gerai, o pakuotė labai patogi naudoti.
VERDIKTAS: būtų visai įdomu išbandyti pilno dydžio gaminį

27. SKINFOOD "Royal Honey Toner" veido tonikas. MĖGINYS. mėginio kiekis nenurodytas
Švelniai valo odą ir... viskas. Daugiau nieko pasakyti apie priemonę negaliu: jos buvo tiek mažai, kad aš taip ir nesupratau, kas tai per daiktas ir su kuo jis valgomas. O tikėjausi iš kompanijos gaminio daug.
VERDIKTAS: net nežinau, ką pasakyti, tikriausiai ne, kažkaip neužkabino ir nesudomino

Makiažą valo neblogai, manau naudoti tikrai galima, bet mano veido odai jos pernelyg grubios ir šiek dirgina odą. Deja, bet pirmoji pažintis su kompanijos gaminiais mane nuvylė, tačiau tai nereiškia, kad daugiau nieko niekada iš Bioten nebandysiu, tiesiog servetėlės tikrai ne mano odos tipui.
VERDIKTAS: šioms servetėlėms sakau ne

Dekoratyvinė kosmetika ir parfumerija

Mano numylėtas, mano mėgstamiausias, mano rudens nostalgiškas, seksualus, žaismingas, viliojantis aromato buteliukas baigėsi... Suteikiantis pasitikėjimo, tamsus, gilus ir sultingas aromatas puikiai dera su mano kūno chemija... Et, kaip gaila, kad tu baigeisi... 
Vietoj jo: rudeniui-žiemai AVON "Far Away" EDP
VERDIKTAS: būtinai kartotinas

Vieną balzamo pakuotę baigiau, antrą įpusėjau, o trečia dar liko nepaliesta. Labai skalsus balzamas ir man patinka malonus spanguolių kvapas bei efektas mano lūpoms. Prieš pradedant naudoti kažką naujo, pirmiausia baigsiu visas šio balzamo pakuotes.
Vietoj jo: kitos dvi tokio pat balzamo pakuotės
VERDIKTAS: mielai kartotinas

Aš jau kažkada, labai senai buvau naudojusi pilną tokio BB kremo pakuotę, ir net sunaudojusi visus mėginius, galiu pasakyti praktiškai tą patį: formulė per laiką mažai pasikeitė, daugiau pasikeitė mano veido oda ir jos poreikiai. Kremas neblogas, vienodina spalvą, tačiau jo maskavimas per silpnas. Dėl šios priežasties, BB kremas manyčiau tinkamiausias jaunai veido odai, kurios dar nereikia maskuoti.
VERDIKTAS: deja, neatitinka mano poreikių, sakau ne
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viskas, va kiek visokių priemonių baigėsi per tokį man trumpą kovo mėnesį. Ar bandėte kurią priemonę? Galbūt turite visai kitokią nuomonę apie kosmetikos ir grožio gaminius?




Ačiū, kad skaitote,

Smagaus penktadienio vakaro,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai